Hi, ik ben Marlou
Founder van Eropuitmetmama, moeder van twee en Strategisch Creator. Na +10 jaar ervaring in marketing, ontstond het verlangen om een eigen wereld te bouwen. Eentje waar reizen, beleven en verhalen vertellen samenkomen. Een platform dat ouders inspireert om eropuit te gaan met eerlijke tips en content die uitnodigt om te ontdekken.
Misschien herken je dit:
Jij wil eropuit zonder keuzestress en met weinig gedoe. Quality time is belangrijk en je wil ook wel eens iets anders dan die standaard speeltuin. Je zoekt inspiratie en praktische tips. En bovenal moet het haalbaar zijn qua tijd, geld en energie.
Alleen waarheen?
Het kost veel tijd om iets leuks te vinden en dan nog die keuzestress, terwijl je eigenlijk gewoon een leuke ouder wil zijn. Het is toch hun kindertijd. Maar ja, laten we maar niet beginnen over dat schuldgevoel wanneer je weer eens te druk was, geent tijd had of niks origineels had. Tijd samen is kostbaar en verdient het beste. Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om leuke herinneringen te maken?
Hi, ik ben Marlou
Een moeder die zelf ook op zoek is naar de mooiste, leukste, haalbare uitjes. Ik heb ze zelf getest, uitgezocht en ik deel ze eerlijk en enthousiast met +10.000 volgers en een bereik van honderduizenden ouders. Makkelijk, visueel en inspirerend.
Hierom volgen zij mij
Ik deel makkelijke en scrollbare inspiratie: concrete tips per regio, seizoen, budget, leeftijden. Snel beslissen en gaan. Minder tijd zoeken, meer tijd samen zijn.
Geniet van het moment
Skip de keuzestress, de standaard speeltuin en de spijt van niks gepland hebben. Gebruik Eropuitmetmama en maak gezellige herinneringen. Blije kinderen gegarandeerd, omdat jij het weer gefixt hebt. Maar wél met tijd en energie over. Dat doen we een volgende keer weer!
Samengewerkt met o.a.:
b2b partner
Hoe ik samenwerk met organisaties
Als ervaren marketeer en ondernemer werk ik samen met merken die gezinnen echt in beweging brengen. Het is mijn kracht om strategie vertalen naar verhalen die raken én resultaat opleveren. Zo groeit Eropuitmetmama niet alleen als community, maar ook als waardevolle partner voor organisaties die gezinnen willen bereiken. Eropuitmetmama is voor iedereen die het avontuur dichterbij wil halen. En dat begint hier.
track record
Strategisch creator
Afgestudeerd als Msc. Communicatiewetenschappen, startte ik bij Scooperz - nu een gerenommeerd social bureau. Ik werkte hierna voor A-brands als Efteling, Moooi en Brabantia, waarbij mijn focus vooral lag op organische groei. Ook hielp ik start-ups en ondernemers hun verhaal scherp te krijgen en uit te bouwen. Die combinatie van strategie en ondernemerschap vormt nu de basis van Eropuitmetmama: een plek die inspireert én groeit.
missie & visie
Waarom ik dit doe
Ik wil ouders inspireren om - ondanks ons haastige leven - quality time te nemen en mooie herinneringen te maken. Op een dieper niveau wil ik vooral moeders bekrachtigen om hun vrijheid, plezier en ambities serieus te nemen in een wereld waar dat nog niet vanzelfsprekend is. Want ik geloof dat moeders nu nog vaak de grootste offers brengen, terwijl het voor iedereen beter is als dit meer in balans komt. Niet alleen voor henzelf, maar ook omdat we meer vrouwen nodig hebben die meepraten, meebeslissen en invloed uitoefenen, voor een eerlijkere wereld én als krachtig voorbeeld voor onze dochters.
Anderen zeggen over mij:
-
Kaat Vink
"Wat heel speciaal is aan Marlou, is dat ze heel erg authentiek is. Er is niks gekunsteld. Marlou is Marlou. Het voelt WAAR. Dat vind ik een verademing in een tijd dat de buitenkant heel erg belangrijk is. Alles moet helemaal geweldig zijn en gaan. En dan staat daar ineens een prachtig mooie vrouw die zegt: “Nou af en toe is het gewoon flink ruk. Ik vind dat een verademing."
-
Sharda Sol
"Marlou van Leeuwen is iemand die vanaf het allereerste begin een belangrijke rol heeft gespeeld in mijn bedrijf. Ze heeft een manier van probleem oplossend denken die enorm waardevol is. Ze heeft mij geholpen om mijn droom waar te maken."
-
Joost Gruijters
"Wat ik bijzonder waardeer is haar vermogen om snel te schakelen en strategisch mee te denken. Marlou is sterk in divergent denken en weet eigenlijk altijd wel met een creatief of origineel inzicht te komen - vaak iets waar je zelf nooit op was gekomen. Haar toegevoegde waarde is direct voelbaar en concreet. Ik kom dan ook graag bij haar terug."